חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דירוג כל המסעדות ב"ספרינגפילד – הבית של הסימפסונים" ביוניברסל אורלנדו

דירוג כל המסעדות ב"ספרינגפילד – הבית של הסימפסונים" ביוניברסל אורלנדו

simpsons universal

עזרה עם תכנון החופשה ביוניברסל?

דירוג כל המסעדות ב"ספרינגפילד – הבית של הסימפסונים" ביוניברסל אורלנדו

העיירה ספרינגפילד שבמתחם יוניברסל אורלנדו מביאה את העולם המצויר של משפחת סימפסון לחיים, כולל כל נקודות האוכל האייקוניות שמופיעות בסדרה!
אחרי שהיינו בכל הדוכנים והמסעדות באזור הזה, הנה הדירוג הסופי של מה שווה לנסות ומה כדאי לדלג עליו. אז אם אתם חייבים לבקר בספרינגפילד ומכורים לסימפסונס בואו לגלות את המקומות שאסור לפספס והמקומות שאפשר לוותר עליהם!

דירוג בסדר יורד:

10. בית התה של ליסה (Lisa’s Tea House of Horror)

למרות שהשם מפתה, המקום הזה מגיע אחרון בדירוג. מה שתמצאו כאן זה סלטים ארוזים מראש ופירות שלא מלהיבים כלל. אם אתם מחפשים ארוחה קלה, יש אפשרויות טובות יותר במתחם.

9. הדייג ההולנדי (The Frying Dutchman)

אם ציפיתם לפירות ים פריכים וטריים, אולי תתאכזבו כאן. הדוכנים מגישים מנות כמו שרימפס קוקוס, אך לצערי הן לא עונות על הציפיות. המרקם של השרימפס פשוט לא נכון, מה שגורם למנה להיות לא מוצלחת. מומלץ לדלג אם לא דחוף לכם לאכול דגים.

8. דוכן הנקניקיות (Hot Dog Stand)

נקניקיות ותרנגול הודו נשמעים כמו אוכל קלאסי בפארק, אך המנות כאן מאכזבות. הלחמניות מעט יבשות והנקניקיות דקות מדי, מה שגורם לחוויה לא מאוזנת. הדוכן הזה יכול להשתדרג במיוחד אם היו משקיעים קצת יותר בגודל ובאיכות הנקניקיות.

7. דוכן הפיצה של לואיג'י (Luigi’s Pizza Stand)

כשחושבים על פיצה בפארק שעשועים, לואיג'י מספק את החוויה הבסיסית: גבינה נוזלת ושמנונית. זה לא משהו מיוחד, אך הוא מספק פתרון מהיר אם אתם רעבים. לא מרשים, אבל בהחלט מתאים לעצירה זריזה.

6. הטברנה של מו (Moe’s Tavern)

הטברנה של מו מספקת חוויה ייחודית עם המשקה האייקוני "פלמינג מו". זה בעיקר משקה תפוזים עם קרח יבש, אבל זה חלק מהחוויה. למרות שלא מדובר במקום אוכל משמעותי, הטברנה היא מקום שכדאי לבקר בו כדי להתרפק על רגעים קלאסיים מהסדרה. שווה לשדרג את המשקה שלכם עם קצת וודקה אם בא לכם.

חמשת המקומות הטובים ביותר לאוכל בספרינגפילד

5. קרסטי בורגר (Krusty Burger)

קרסטי בורגר הוא שם נרדף לסימפסונים, והקלוגר בורגר כאן בהחלט שווה לנסות. מה שמייחד אותו זה הרוטב גבינה צ'דר שנשפך על הקציצה. זה לא המבורגר גורמה, אבל בהחלט מושחת וטעים יותר מהמבורגר רגיל בפארק.

4. משאית הטאקו של האיש הדבורה (Bumblebee Man’s Taco Truck)

המשאית הזאת מביאה קצת גיוון לתפריט של ספרינגפילד, עם טאקו עוף, סטייק וקארניטאס חזיר. למרות שכל האפשרויות טובות, הקארניטאס הוא המנצח. טיפ קטן: בחרו את הסלסה הירוקה, שיש לה טעם עז וחריף. זה אחד מהאופציות הכי טעימות באזור.

3. המסעדה של קליטוס (Cletus’ Chicken Shack)

המנות הדרומיות במסעדה של קליטוס הן הפתעה נעימה. למרות שהסנדוויץ' עוף עם וופל עשוי לקרוץ לכם, הכוכב האמיתי כאן הוא מנת העוף המטוגן. עוף פריך מצופה בקורנפלקס שמוגש עם פירה ורוטב סמיך, טעים ומנחם. זו בהחלט אחת הארוחות המלאות והמספקות ביותר בספרינגפילד.

2. מבשלה דאף (Duff Brewery)

ידועה בעיקר בזכות הבירה האייקונית שלה, המבשלה מציעה הרבה יותר משתייה. כן, הבירה היא חובה לטעימה, אבל ההפתעה האמיתית כאן היא פרצל הבווארי הרך והחמאתי. זהו הפרצל הטוב ביותר ביוניברסל, והוא מתאים בדיוק כחטיף לצד כוס בירה צוננת. זה ניצחון לא צפוי וכדאי לנסות.

1. לארד לאדס דונאטס (Lard Lad Donuts)

המקום הראשון שייך לדוכן הדונאטס של לארד לאד, ובמיוחד לדונאט "הפינק הגדול". הוא ענק, רך, פלאפי ופשוט בלתי ניתן להתנגדות. הדונאט הזה הוא החטיף האולטימטיבי של ספרינגפילד, והכי חשוב לא לפספס אותו. אם אתם חובבי מתוק, זה בהחלט הסיום המושלם לחוויית ספרינגפילד.

לסיכום

ספרינגפילד ביוניברסל אורלנדו מציעה מגוון של חוויות קולינריות מלהיבות בהשראת הסדרה האהובה. מהשרימפס המאכזב בדייג ההולנדי ועד לדונאט הענק של לארד לאד, הדירוג הזה נותן לכם הדרכה ברורה על המקומות שכדאי לעצור בהם. שמרו על חמשת המקומות המובילים אם אתם רוצים חוויה מוצלחת, ואל תשכחו לצלם תמונה עם האוכל שלכם בזמן שאתם נהנים מהעולם הצבעוני של משפחת סימפסון , להעלות לסטורי ולתייג אותנו!

לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!